Hallo , Ik ben Daniella

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
Daniella
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor Daniella » Ma Sep 12, 2005 8:29 am

Bedankt Trudy,

Het is een intresante site. De lijst van wat ik mag eten had ik al maar het is toch leuk van om de reacties van ander mensen te lezen.

groetjes Daniella

Cora
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cora » Ma Sep 12, 2005 9:21 am

Bedankt Trudy!

Goed om te weten.
Groetjes,

Cora

Daniella
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor Daniella » Wo Sep 14, 2005 7:13 pm

Hallo Willy,

Het is geen probleem om maandelijks of om de 2 maanden die bloedtest te doen i.v.m. het metabool syndroom. Mijn arts gaat wel eerst eens zien wat het allemaal kost.

groetjes Daniella

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Vr Sep 16, 2005 2:05 pm

oeps......

trudy heeft een admin functie en komt overal in!! nou ja geeft niet, je hebt tenminste wat aan trudy!!

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Vr Sep 16, 2005 2:07 pm

Daniella

Open een bericht: behandeling Daniella in het behandelings forum en doe mij een suggestie welke supplementen jij denkt geschikt voor je zijn om mee te starten.

Dan kijk ik er naar

Stuur me even een emial als je het bericht er hebt. Ik ga nu met Cora een weekendje weg.

:lol:

Eveline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Eveline (therapeut) » Za Okt 01, 2005 5:48 pm

Hi Danielle,

welkom op het forum. Ik ben Eveline, de 'therapeut' van deze discussiegroep. Na mijn studie geneeskunde heb ik me verdiept in de chemie van het lichaam en waarom o.a. afvallen wel of niet goed gaat.

De kern van je probleem is: je eet geen suikers meer maar je komt wel aan.
Ik heb wel een paar dingen in gedachten die dat kunnen verklaren. Voor ik daar dieper op in kan gaan heb ik meer gegevens nodig, zoals wat je precies eet en hoeveel je beweegt door de dag heen en of dat bewegen onder stress gebeurt. Wellicht kan ik je dan wat aanwijzingen geven.
Met vriendelijke groet,

Eveline

Tinika
Nieuw in dit forum

Berichtdoor Tinika » Zo Jun 04, 2006 5:59 pm

Hallo,
Ik ben nog nieuw op dit forum, maar wil toch even reageren op het histaminevrije dieet. Dat volg ik namelijk ook en heb een nog betere site gevonden dan hartoverslag. Kijk eens op www.adviesallergie.nl/hista_dieet_richt.html . Dit is een goede site waar je veel meer op kunt vinden.
In heel veel voedingsmiddelen zit histamineverhogende stoffen. Alcohol, kaas, spinazie, varkensvlees, vis, in sommige fruit, groente enz.enz.
Maar ook in medicijnen en de verdoving bij de Tandarts. Daar zit atrofine in en daar krijg ik ernstige hartkloppingen van. Ik moet dus eerst een anti histamine medicijn nemen voor ik naar de tandarts ga en verdoofd moet worden.
Dit wilde ik even meedelen.
Groetjes,
Tinika

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”