Gonny de Vetten - begeleidend therapeut van dit forum

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
Gonny (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Gonny de Vetten - begeleidend therapeut van dit forum

Berichtdoor Gonny (therapeut) » Ma Feb 05, 2007 7:06 pm

Mijn naam is Gonny de Vetten.

Ik ben in 2006 als begeleidend therapeut bij deze website begonnen op de forums voor candida en fibromyalgie.

Ik heb veel ervaring opgedaan met het begeleiden van mensen met overgewicht maar liep net als zovele regelmatig tegen die muur aan van onvermogen. Ik zag mensen die zich volgens de letter aan de voorschriften hielden maar toch niet afvielen. Hoe? Waarom?

Door veel onderzoek hebben Cora en Willy een schitterend protocol ontwikkeld waarin het eerst over het waarom gaat van overgewicht bij die ene persoon. Pas als je weet waarom iemand te zwaar is kan een gericht advies gegeven worden.

====================

Naast mijn ‘werk’ op dit forum ben ik fulltime actief in mijn orthomoleculaire praktijk, Orthonutrition.
Het is mogelijk een consult in de praktijk af te spreken op diverse locaties in het land.
Ik ben lid van de MBOG beroepsvereniging, hierdoor worden consultkosten (deels) vergoed door de meeste zorgverzekeringen. Laboratoriumonderzoeken worden altijd vergoed.
Zie http://www.orthonutrition.nl of mail naar info@orthonutrition.nl
Groetjes,

Gonny
www.orthonutrition.nl

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”