Ik ben Floor, een sportieve meid van 29 jaar.
Ik heb een aantal zaken welke mij toch bevreemden, maar als ik zo jullie verhaal lees klinkt het toch redelijk herkenbaar.
Ik zal hieronder proberen te omschrijven wat mijn problemen en klachten zijn en wellicht dat iemand mij een advies zou kunnen geven of een hart onder riem steken.

Ik ben vanaf het moment dat ik ben gestopt met sporten op mijn 16e alleen maar aangekomen.
Momenteel weeg ik 78kg. en ben ik 1.66m .
Nog niet heel dramatisch zal je zeggen, maar al met al wordt het alleen maar meer.
Ik ben sinds anderhalf jaar flink aan het sporten, 4 keer in de week anderhalf tot 2 uur per keer ( Ti-bo, Steps, BBB, Streetdance, Boksen en cardio fitness) .
Ik ben sinds een paar maanden bezig met een mengelmoes tussen Atkins en (S)Low Carb.
Ik eet geen brood meer en geen aardappelen/rijst en ander dergelijke etenswaren.
Ik slik diversen suplementen te weten;
L-Carnitine 500mg
Vitamine C
GTF Chroom 200mg
Calcium ( + vit. D )
Q10
Vit. B complex 200%
Multivitamine
Groene thee supl.
Ik heb al jaren lang een buik probleem en volgens de arts is dit prikkelbare darm syndroom.
Sinds ik geen suikers meer eet en andere snelle voedingswaren is het aardig minder geworden, maar nog steeds niet verholpen.
Met buikprobleem bedoel ik dat deze altijd opgezet is en rommelig en in beweging is.
Ik heb geen last opstipatie, sterker nog....als ik opsta is het het eerste wat ik moet doen !! ( sorry voor de onsmakelijkheid ).
Om een lang verhaal kort te maken....ik krijg er geen kilo vanaf!!
Oh en een niet geheel onbelangrijk detail...ik ben nu ruim 1 jaar gestopt met roken! ( goed he?.).
Ik hoop dat ik door jullie verhalen wat meer informatie kan vergaren wat kan bijdragen aan dit probleem.
In ieder geval is het goed om te weten dat er meer zijn "zoals mij".
Alvast bedankt voor jullie luisterende oor/ lezend oog.
Groetjes Floor.