Ik ben een vrouw van 54. Reeds enkele jaren ben ik op onverklaarbare wijze ettelijke kilootjes aangekomen, na een opname in het universiteits ziekenhuis stond ik op 600 kg/dag dit dieet werd vooral voorzien op antikoolhydraden, geen resultaat. diagnose was, geen vetbranding, ...ik sta nooit stil, ben winkelbediende , dus een hele dag staan en over en weer geloop, en als hobby, muziek zangers, over en weer geloop, zweten, bewegen... ik snoep raar of zelden, gebruik raar of zelden suikers, eet vers fruit, verse groeten, en alles in een kleine hoeveelheid. er wordt aangeraden van minstens 2 liter water per dag te drinken, maar lichaam houdt water vast en kilootjes komen er aan, ben van maatje 38 naar 44 geploft. Heb weinig of geen honger, en ben snel verzadigd bij het eten, eet geen brood, want dan is het een complete ramp.

weet niet meer wat te doen. voedingssupplementen raadde m'n arts af. Ik heb wel de auto-immuumziekte Lichen planus. en krijg momenteel via vaginale weg hormonen toegedient , dit reeds sedert 4 jaar. HELP !