De oorzaak van jouw overgewicht is vooral een storing in de aanmaak van de insuline. Alpha liponzuur zorgt ervoor dat je bloedsuiker stabieler blijft. Door dit te nemen kun je het proces bespoedigen waarmee je lichaam in balans komt, waardoor je vlotter kunt afvallen.
AnnetteB schreef:Hoewel het heel erg warm is, blijven mijn enkels dun. In de namiddag is er een licht oedeem, maar ik kan elke dag zonder steunkousen, dus lekker met blote benen en ik kan dan toch goed in mijn schoenen. Met andere woorden: het oedeem is heel erg verminderd! Hoera! Dit is al 2 weken zo, dus dat ziet er stabiel uit. Eindelijk 3/4 broeken en rokken voor mij.
Nog even mijn gewicht. Het blijkt dat mijn weegschaal niet goed was. Hij gaf steeds verschillende gewichten aan, zelfs al je er stil op stond, bleef het gewicht veranderen. Mijn man woog zich ergens anders en dat was erg afwijjkend van thuis. Ik heb nu een nieuwe weegschaal en begin hoopvol opnieuw met wegen .
Dat is heel erg naar, maar daar is nog wel wat aan te doen hoor! Meer informatie hier over vindt je op:Ik heb die uitslag nu: in veel gewrichten flinke artrose! Schouder, nek, beide kniën onderrug.
Spierpijn is niet zo erg, pijn in je gewrichten moet je voorkomen.Zelf verhoogde ik het gewicht van de apparaten en ik kreeg steeds vaker tijdens oefeningen en de hele dag erna pijn in armen en benen, dus misschien moet ik het rustiger aan doen.
Gonny (therapeut) schreef:Hallo Annette,
Dit is met recht mosterd na de maaltijd.
Hoe is het etentje gegaan? Hoeveel heb je ervan genomen en wat heeft het gedaan?
Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten