Berichtdoor tokeknook » Za Nov 04, 2006 2:44 pm
Hallo Willie,
Nou, je had gelijk hoor. Ik heb inderdaad een schildklierprobleem. Zowel de T3 als de T4 waren te laag en ik krijg daar medicijnen voor. Ook in de leverfunctie was iets te hoog, daar wordt verder onderzoek naar gedaan. En mijn groeihormoon was niet helemaal goed. Nou, dat had ik zelf natuurlijk ook al in de gaten. Ik ben een klein opdondertje, maar ben wel behoorlijk breed. Er moet dus iets niet goed zijn. Toch had dat er niet mee te maken zei Paul. Pas daarna moest hij wel lachen en begreep dat ik een grapje maakte. Ook het cholesterolgehalte was veel te hoog, 9.6. Er wordt nu nogmaals onderzoek naar gedaan en ook de leverfunctie wordt nogmaals onderzocht. Ook de hormonen zijn onderzocht en die waren allemaal goed. Bovendien wordt er een zware metalen onderzoek gedaan Van al deze onderzoeken krijg ik over 2 weken de uitslag.
Ik ben dus al een stukje opgelucht en ben heel blij dat ik naar Paul ben gegaan. Heel erg bedankt dus voor je tip en je aandringen. Je bent een schat. Wat de verdere uitslagen zijn hoor je nog van me.
Hartelijke groeten
Toke Knook