4 kgin 2 wekek is te veel, daar geef je je lichaam een lesje "zuinig omgaan met energie" mee. hoe sneller er af hoe sneller en meer er weer bij als je meer gaat eten na een dieet.in twee weken 4 kg af. Waarom lukt dat nu niet meer??????
Kan ik me wel voorstellen maar die cm's zeggen dat je je hyperinsulinemie aan het aan pakken bent.Ik ben toch wel erg teleurgesteld als ik op de weegschaal sta ondanks de cm's die eraf zijn.
Dit is heel belangrijk, dit moet je goed voor ogen houden.Ik ben wel heel gelukkig met het feit dat ik me sinds de veranderde eetwijze veel fitter voel, ik zit lekker in mijn vel, dat wel.
Misschien kan jij reclame voor het boek maken?!Er zou eigenlijk meer aandacht voor moeten zijn, zodat meer mensen het kunnen lezen!
Je eet niet meer, maar eet je niet calorierijker?Toen berichtte Gonny mij dat ik 700 cal. per dag minder eet dan ik zou mogen. Ik ben niet meer gaan eten nu.
Ik ook! Het kost waarschijnlijk wel tijd. Bij mijzelf ging de verbetering van de hyperinsulinemie, en het langzaam afvallen, nog zeker 2 jaar door.Ik heb wel vertrouwen dat het helemaal goed komt.
Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten