Voorstellen en vezelvraagje

Je kan je, als je dat wilt, via dit forum aan de anderen voorstellen. Vertel iets over je zelf, bijvoorbeeld wat je allemaal al gedaan hebt om af te vallen en wat dat heeft opgeleverd.
Aurelia
Nieuw in dit forum

Voorstellen en vezelvraagje

Berichtdoor Aurelia » Za Jan 30, 2010 1:59 pm

Hoi!

Ik ben Ilse, en erg verrast door het boek "Slim op uw juiste gewicht". Ik ga het proberen en mijn vriend doet mee!

Ik worstel mijn hele leven al met mijn gewicht. "Vroeger" was ik altijd wel zwaarder dan de rest, en al jong ontdekte ik emotie-eten, dat heeft ook niet geholpen.. Nu ben ik 28 jaar en 97 kg :(

Mijn vraag is: waar halen jullie de vezels? Ik ben bij de apotheker geweest, en die hebben zakjes met smaak. Maar daar ben ik toch al wel snel doorheen als ik de aanwijzingen uit het boek volg.

We hebben gisteren in de winkel tarwe?vezels gehaald geloof ik. Maar daar zaten per 100 gr 20 gr koolhydraten in (en 45 gram vezels).

Hoe weet ik dat ik de juiste vezels heb?

Cora
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cora » Za Jan 30, 2010 2:33 pm

Halo Ilse,

Welkom op het forum!

Het gaat om de vezels psylium (plantago ovata) en glucomannan, zie:

www.coradefluiter.nl/lezers/lezers.3a4.php

De psylium kan je per halve of hele kilo en de glucomannan in capsules bij postorderbedrijf de Rooy (0318 - 610526) bestellen. Vermeld dan wel dat je op het SLIM-forum zit, dan krijg je namelijk 25% korting!

De glucomannancapsules moet je even open trekken/draaien en in je glas bij de psylium strooien.

Heb je de gratis test al gedaan? Zie:

www.coradefluiter.nl/download

Goed dat je vriend mee doet!
Groetjes,

Cora

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”