Hoi allemaal, ik ben Janny , 59 jaar en ook wanhopig aan t proberen zo'n 10 kilo af te vallen. Door allerlei oorzaken lukt me dat dus niet (meer), terwijl ik erg gezond eet en genoeg beweeg.
Ik ben via het boek van Cora onlangs bij Gonny terecht gekomen en ik zit op t randje van insulinemie en heb ook last van koolhydraatverslaving. Na n week carbfree gegeten te hebben verviel ik in n somber, depressief en energieloos mens, wat ik echt niet ben!

Dus het gaf me wel duidelijk een reactie en daar ben ik blij om. Ik heb al veel gehad aan de recepten op deze site en ben steeds op zoek naar nieuwe.
Wij zullen gaan zien wat t me op gaat leveren in de komende periode!
Ik heb een tijd last gehad van candida. Dat gaat nu prima. Maar ik wil ook erg graag wat kilootjes kwijt (5 ongeveer)Ik let op mijn eten, ga zo'n 3 keer per week naar de sportschool, eet weinig koolhydraten maar val niet af! Het kan heel goed zijn dat dat komt doordat ik in de menopauze zit....ik heb daar in iedergeval het een en ander over gelezen wat op mij logisch overkwam. Wie oh wie kan mij toch advies geven om toch die kilo's kwijt te raken????