Na lang wikken en wegen heb ik besloten om uit de kast te komen met mijn probleem(uitdaging) ik heb overgewicht.
Vandaag heb ik een mooi gesprek gehad met Willie en ben samen met hem tot de conclusie gekomen dat ik op dit forum wel op mijn plaats ben.
Ik zal wat zaken over mezelf uitleggen. Ik ben net als een aantal behandelaars hier op het forum Orthomoleculair geschoold en ik ben ook nog eens Mind en Body Coach. Maar het lukt me niet om mezelf te behandelen en ik baal hier goed van.

Na lang allerlei smoezen te hebben verzonnen om maar niet aan een ander om hulp te moeten vragen is het me uiteindelijk boven me pet gegroeid en het ik toch maar mijn ego en trots overboord gezet.
Hier ben ik dan.
Ik heb al een aantal bloed test laten doen en dit zijn de waarde die er bij horen: cholesterol 6,1- LDL 4,1- HDL 1,4- Trigliceriden 1,2- CRP 6,0- C-peptide 5,3- Bloedsuiker nuchter 5,0- Urinezuur 0,4- Ceatine 91- TSH 2,78- FT3 1,8- FT4 15- Hasimoto anti-TPO 20.
Een hele lijst zoals je wel kunt zien. Wat kan ik nog meer vertellen, ik eet geen vlees en melkproducten wel vis.
waar ik in de loop der jaren ook goed

Ik weeg op dit moment 110 kg schoon aan de haak en wil err 20-25 kg afhebben. Op mijn hoogtepunt woog ik 125 kg ongeveer een jaar geleden.
Ben blij dat ik dit een keer heb kunnen schrijven, alleen dit is al een therapeutische ervaring.
Gezonde groet Marcel