) en maandag gourmetten waarvan de etenswaren door mijn ouders zijn gekocht. Zij denken nog steeds dat gezond eten aardappelen en brood is...Ik krijg ze het niet aan hun verstand gepeuterd, zelfs niet met de resultatan die ik behaal en de artiekelen van Willy
 ) en maandag gourmetten waarvan de etenswaren door mijn ouders zijn gekocht. Zij denken nog steeds dat gezond eten aardappelen en brood is...Ik krijg ze het niet aan hun verstand gepeuterd, zelfs niet met de resultatan die ik behaal en de artiekelen van Willy  Ik ben er van overtuigt dat mijn vader dezelfde aandoening heeft als ik. Zelfde figuur (half jaar geleden dan
  Ik ben er van overtuigt dat mijn vader dezelfde aandoening heeft als ik. Zelfde figuur (half jaar geleden dan  ) en ook dik worden van lucht...Ik ga er dit weekend gewoon weer over beginnen.....
 ) en ook dik worden van lucht...Ik ga er dit weekend gewoon weer over beginnen.....

Jij je anders gaat gedragen met eten. Je gaat automatisch toch veel bewuster de "goede" dingen er tussenuit pikken. De "schade" is dan nu waarschijnlijk veel minder groot dan andere jaren. Om dat je er zelf de resultaten van ziet en die nu ook graag wil vasthouden.
 Jij je anders gaat gedragen met eten. Je gaat automatisch toch veel bewuster de "goede" dingen er tussenuit pikken. De "schade" is dan nu waarschijnlijk veel minder groot dan andere jaren. Om dat je er zelf de resultaten van ziet en die nu ook graag wil vasthouden.  Ik ben ook gestopt met uitleggen en discusieren en hanteer ook de manier van Thei.
   Ik ben ook gestopt met uitleggen en discusieren en hanteer ook de manier van Thei.   
   Dat bevalt ook mij het beste.
 Dat bevalt ook mij het beste.

Dat hangt er van af of ik maar de wc ben geweest voor het wegen. Er zal in de komende dagen nog flink wat winst geboekt worden....We zijn ziek, buikgriepje.
 Dat hangt er van af of ik maar de wc ben geweest voor het wegen. Er zal in de komende dagen nog flink wat winst geboekt worden....We zijn ziek, buikgriepje.   Regien heeft alles er uit gespugt en kon pas gisteravond weer wat eten binnen houden. Ik probeer zo normaal mogelijk te eten maar een volledige maaltijd kan ik niet aan. Pijn in mijn buik na het eten...Dan over de hele dag maar kleine hoeveelheden eten
  Regien heeft alles er uit gespugt en kon pas gisteravond weer wat eten binnen houden. Ik probeer zo normaal mogelijk te eten maar een volledige maaltijd kan ik niet aan. Pijn in mijn buik na het eten...Dan over de hele dag maar kleine hoeveelheden eten  
   Dat is wat Willy wil....Ik zit er eingelijk op te wachten op de dag dat ik ook niets binnen kan houden. Vermoedelijk hebben vrienden ons aangestoken en zij hebben alle 4 een dag gehad dat niets binnen bleef....
  Dat is wat Willy wil....Ik zit er eingelijk op te wachten op de dag dat ik ook niets binnen kan houden. Vermoedelijk hebben vrienden ons aangestoken en zij hebben alle 4 een dag gehad dat niets binnen bleef....

Terug naar “Behandelingsresultaten”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten