Ger - resultaten

Plaats hier de resultaten die je met de behandeling hebt geboekt.
gerscheer
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor gerscheer » Wo Dec 03, 2008 4:16 pm

Cora

Natuurlijk!!!!!. Ik ben er zelfs een beetje trots op :D :D :D . Ik had in het verleden al gezegd" als ik je ergens mee kan helpen".Dus bij deze.

Groetjes GER
Ik doe mijn best ben positief en wil dat graag delen.

Cora
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cora » Do Dec 04, 2008 9:41 am

Bedankt!
Groetjes,

Cora

gerscheer
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor gerscheer » Ma Mei 04, 2009 7:07 pm

Hoi hoi

Allemaal !!!! Ben ik weer eens. Ik voelde mij schuldig dat ik zo weinig reageer. Dat komt natuurlijk dat het mij goed gaat. Dat heb ik wel aan jullie te danken. Door mijn PW levensstijl is mijn spijsvertering weer helemaal "gezond" geworden. Ik kan eigenlijk redelijk eten wat ik wil,zonder aan te komen. Ik zweef steeds tussen de 81 en 83 kg. Ik kan op feestdagen en verjaardagen (bijna) gewoon meedoen. Ik let dan wel op wat ik eet. Dat deed ik (heel) vroeger niet. Toen ik ben gaan lijnen nam ik (bijna helemaal) soms niets. Het verhaal van de 1000 Kcal is bekend. Nu kan ik rustig 2000-2500 kcal zonder problemen. En kom ik boven de 83 ga ik even streng PW-en en is het er binnen twee of drie dagen weer af. Dus niet minder maar wel letten op wat. Ook het hongergevoel is bij mij niet teruggekomen. Ook niet als ik tijdens vakantie of verjaardag eens buiten de koolhydratenpot p..... :wink:
Ik sport nog steeds regelmatig. Spinnen tennissen en fitness. En werk zowieso plm 60 uur per week bij mijn baas en zit ook nog steeds voor de lol twee maal per week op de touringcar.

Zo dat was het weer een beetje.

Groetjes GER
[img]http://www.pasteurreizen.nl/foto/Mercedes%207/klein/17112008042%20[].jpg[/img]

Cora
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cora » Di Mei 05, 2009 9:50 am

Hee Ger,

Leuk weer eens weer wat van je te horen, vooral dat het goed met je gaat. Fijn dat je het even op een rijtje hebt gezet.

Wij hebben het lekker druk met het promoten van het boek. Je kan wel zeggen dat het in de "orthomoleculaire wereld" een succes is geworden.

Daarnaast hebben we een puppy, wat erg leuk is en ook veel tijd kost.
Groetjes,

Cora

gerscheer
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor gerscheer » Di Mei 05, 2009 11:06 am

Cora

Ben ik weer. Zo zie ze nooit zo zijn ze er weer elke dag :lol: :lol: Ik heb trouwens iets heel stoms gedaan. Ik kreeg namelijk afgelopen zaterdag een ritje Emmen. Moest daar drie uur wachten. Heb voordat ik wegging nog even gezocht naar jullie adres maar kon dat zo gauw niet vinden. Sinds gisteravond weet ik dat ik plm 15 km bij jullie vandaan zat. Stom he!!! Ik heb trouwens je boek gekocht(wel heel lang op moeten wachten),maar ben er nog volop mee bezig.

Groetjes GER (Kees 8) 8) 8) )

Cora
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cora » Do Mei 07, 2009 10:23 am

Hoi Ger,

Voor het volgende ritje Emmen of omstreken:

Douglaslaan 4
7875 AW Exloo
0591-853377

Je bent van harte welkom!!!

(en de groeten aan Kees :wink: )
Groetjes,

Cora