Pagina 12 van 12

Geplaatst: Vr Jan 11, 2008 12:37 am
door gerscheer
Pieter

Eindelijk weer eens een "resultaat" van jouw. En het mag er wezen. Ik vind het heel leuk om te lezen dat het jouw goed gaat. Mij gaat het ook prima. Groetjes aan Regien.

Groetjes GER

Geplaatst: Di Jan 15, 2008 9:58 pm
door p_brinks
Nog maar een resultaatje...
Afbeelding
Niets veranderd dus...

Geplaatst: Vr Sep 12, 2008 6:34 pm
door p_brinks
Even weer inloggen en dit werkt ook weer...

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w9comoK/]
Afbeelding

Geplaatst: Za Sep 13, 2008 11:21 am
door gerscheer
Pieter

Ik heb net even behandeling gelezen en zie (lees)dat je tijdens de vakantie weer wat was aangekomen. Desalnietemin is er nog steeds aardig wat af. Probeer de draad weer snel op te pakken. (knop om)

Met mij nog steeds alles prima. Doe nog steeds een combinatie van ..... en Pillie. Ik voel mij er heerlijk bij en mij gewicht blijft redelijk op peil. Het varieerd met vakanties en vrije dagen. Maar niet veel en terug thuis gaat het er zo weer af.

Groetjes GER

Geplaatst: Za Sep 13, 2008 12:40 pm
door Cora
Ha Pieter,

Heb je nog ''ondersteuning'' nodig, of weet je het eigenlijk wel?

Ger, mooi dat je gewicht op peil blijft!

Geplaatst: Za Sep 13, 2008 9:07 pm
door gerscheer
Cora

Ook leuk weer wat van jouw te horen. Gaat alles nog steeds goed in Drente?? Doe Willie de groeten van mij. Ik heb echt veel aan jullie te danken. En voel mij nu wel eens " ondankbaar" omdat ik niet meer zoveel reageer. Is je boek al af(uit) .Ik ga het zeker kopen. Kun je nog hulp gebruiken. Ik zal er zijn.

Groetjes GER

Geplaatst: Di Sep 23, 2008 6:58 pm
door p_brinks
Een beetje ondersteuning blijf ik nodig hebben....
Regien vertelde dat Stevia misschien ook wel niet zo goed is?

Geplaatst: Wo Sep 24, 2008 9:40 am
door Cora
Een beetje ondersteuning blijf ik nodig hebben....
Wat kan ik voor je doen? Inmiddels is er een uitgebreid behandelingsplan voor hyperinsulinemie, maar misschien moeten we ook nog eens naar wat andere mogelijke oorzaken kijken (verlaagde verbranding, verminderde verzadiging enz.)


Regien vertelde dat Stevia misschien ook wel niet zo goed is?
Kunstmatige zoetstoffen kunnen allerlei gezondheidsklachten geven, Stevia niet. Maar....."ons lichaam laat zich niet zo maar voor de gek houden. Ondanks dat er nog nooit zoveel producten met kunsmatige zoetstoffen en weinig calorieen te koop zijn geweest, zijn er ook nog nooit zoveel te zware mensen geweest.
Uit onderzoek bij dieren blijkt dat het eten van zoetsmakende maar caloriearme produkten leidde tot het eten van meer voedsel1. Het lichaam weet waarschijnlijk uit ervaring dat zoetsmakend voedsel calorierijk2,3 is en compenseert het gebrek aan calorieen in kunstmatig gezoete voeding door tot het eten van meer voeding aan te zetten. Daarnaast neemt ook de energieverbranding nog eens af1. Dus met caloriearme zoetstoffen bereikt u het tegenovergestelde effect als wat u beoogd."

Geplaatst: Zo Dec 07, 2008 6:03 pm
door Cora
Hoi Pieter,

Mag ik het grafiekje Het gewichtsverloop over de afgelopen 2,5 jaar... uit jou bericht geplaatst: 16 Sep 2007 20:18 in mijn boek gebruiken?

Jou naam komt er niet bij hoor :wink:

Geplaatst: Zo Dec 07, 2008 6:07 pm
door Cora
Oeps, ik zie net dat er copy right op zit van de Ticker Factory, dus dat gaat niet :evil:

Geplaatst: Vr Jan 30, 2009 10:30 am
door Cora
Hoi Pieter,

Quote:
Een beetje ondersteuning blijf ik nodig hebben....
Wat kan ik voor je doen? Inmiddels is er een uitgebreid behandelingsplan voor hyperinsulinemie, maar misschien moeten we ook nog eens naar wat andere mogelijke oorzaken kijken (verlaagde verbranding, verminderde verzadiging enz.)


En........?

Geplaatst: Ma Mei 04, 2009 6:52 pm
door gerscheer
Ja Pieter





en.........!!!! :wink: :wink:


Hoe is het met je. Ik mis jullie eigenlijk wel een beetje. Maar ik heb het echt heel erg druk (met mijzelf natuurlijk). Ik werk normaal nog steeds op het tennispark, maar rijd tegenwoordig regelmatig (meestal 2 maal per week) een ritje op de touringcar.

Eigenlijk niet eerlijk want Pillie (en jullie) hebben heel mijn leven veranderd in goed zin natuurlijk. Dus vandaar dat ik maar weer eens wat van mij laat horen. Ik zal ook bij mijn eigen "resultaten" weer eens een berichtje zetten. Ik hoop dat het jullie ook goed gaat.

Groetjes GER