Pagina 4 van 4

Geplaatst: Di Okt 24, 2006 1:30 pm
door Liesbeth58
Het lijkt erop dat we hier een splitsing tussen mannen en vrouwen hebben, want ik vind het ook heel moeilijk. Heb ook tijden dat het heel makkelijk gaat, en nu helaas weer een tijd dat het niet gaat. :evil:

Zouden vrouwen meer van zichzelf weggeven waardoor ze meer zoetigheid nodig hebben? :wink:

Liesbeth

Geplaatst: Di Okt 24, 2006 7:03 pm
door gerscheer
Liesbeth en Renske

Ik heb nooit gezegd dat ik het gemakkelijk vond. :wink: :wink: :wink: :wink:


Groetjes GER

Geplaatst: Di Okt 24, 2006 7:40 pm
door Liesbeth58
Sorry Ger, dat heb ik dan kennelijk gedacht van jou.

Liesbeth

Geplaatst: Wo Okt 25, 2006 10:42 am
door gerscheer
Liesbeth


Ik doe net alsof het makkelijk is. :-? :-? :-? :-? :-? Dan heb ik er meer vrede mee.


Groetjes GER :wink: :wink: :wink:

Geplaatst: Vr Nov 03, 2006 6:00 pm
door Willy
Renske neem niet alleen gewicht als suc6 factor. Meet net als Pieter ook af en toe je buikomvang

Geplaatst: Ma Nov 13, 2006 9:19 am
door Jaike Douwes
Alles blijft gelijk, zowel gewicht als buikomvang. Maar ik heb wel iets positiefs te melden: er komt meer en meer energie. Daarnaast ben ik nu ook in staat om te denken: ho, vanmiddag even niks, vanmiddag is het rust. Misschien klinkt dat idioot in jullie oren, maar ik ben een verschrikkelijke workaholic, dit is nieuw voor mij, ik kan daar nu echt van genieten en lig soms languit met onze hond op de bank tv te kijken :o .
Met deze twee dingen ben ik zelf erg blij, want ik kan hoe langer hoe meer presteren terwijl mijn vermoeidheid meer en meer afneemt. Dat geeft perspectief voor de toekomst :wink: of niet soms.
Dus ik luister maar goed naar Ger: ik denk positief :D

Een fijne week toegewenst allemaal en de groeten van Renske.

Geplaatst: Ma Nov 13, 2006 11:38 am
door Liesbeth58
Hoi Renske,

Dat klinkt mij niet raar in de oren hoor! Heel herkenbaar zelfs.
Maar heel fijn dat je nu kunt genieten van rust. En juist daardoor krijg je weer meer energie, mooi is dat he?

Fijne week,

Liesbeth

Geplaatst: Ma Nov 13, 2006 12:41 pm
door gerscheer
Renske :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Opzij opzij opzij maak plaats maak plaats maak plaats wij hebben ongelofelijk veel haast. Maar nu even niet :wink: :wink: :wink:


Hou vol

Groetjes GER

Afbeelding

Geplaatst: Di Nov 14, 2006 9:59 am
door p_brinks
gerscheer schreef:Didi


:o :o :o :o

Didi = Renske ?? :-?

Je moet niet zo veel wijn drinken Ger :wink:

Geplaatst: Di Nov 14, 2006 11:26 am
door gerscheer
Pieter

Ik denk dat ik teveel sport en teveel drink. :wink: :wink: :wink: mijn hersens zijn aan het verweken. 8) 8) 8) 8)

Groetjes GER

Geplaatst: Vr Dec 01, 2006 6:59 pm
door Willy
Daarnaast ben ik nu ook in staat om te denken: ho, vanmiddag even niks, vanmiddag is het rust. Misschien klinkt dat idioot in jullie oren, maar ik ben een verschrikkelijke workaholic, dit is nieuw voor mij, ik kan daar nu echt van genieten en lig soms languit met onze hond op de bank tv te kijken

PERFECT