Resultaten van Regien

Plaats hier de resultaten die je met de behandeling hebt geboekt.
Regien

Resultaten van Regien

Berichtdoor Regien » Di Feb 06, 2007 1:11 pm

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik aangeven dat het dieet bestaande uit langzame koolhydraten ook een positief effect heeft op mijn energie huishouding.

Ik ben Regien, de vriendin van Pieter, en ben sinds 2000 een ‘verslaafd hardloopster’.

Als je begint met hardlopen doe je wat je wordt voorgeschreven door ervaren hardlopers….. dus veel koolhydraten eten voor het lopen en na het lopen energiedrankjes. Ik heb dit altijd braaf gedaan en heb ook een paar halve marathons gelopen. Echter ik had het idee dat ik alleen maar meer spieren ontwikkelde en na 70 minuten hardlopen had ik vaak geen energie meer dus tijdens het hardlopen nam ik ook energiedrankjes mee.

Om Pieter te stimuleren ben ik ook het dieet van langzame koolhydraten gaan volgen. Sinds dat dieet ben ik slanker geworden en kan nu makkelijk 100 minuten lopen zonder slap te worden of het gevoel te hebben dat ik energie tekort heb. Mijn lichaam lijkt nu veel efficienter met energie om te gaan. Ook een zeer mooi verschijnsel is dat ik ‘vroeger’ altijd spierpijn had na een lange duurloop (90min) en nu helemaal niet meer.
Ik ervaar veel voordelen in dit dieet als duursporter en wil ook niet meer anders.

Dit dieet helpt niet alleen bij overgewicht maar ook voor een betere energie huishouding en gezonde levensstyle.

Als laatste wil ik nog aangeven dat Pieter en ik nog nooit zo gevarieerd en lekker gegeten hebben sinds we dit dieet volgen!!!

p_brinks
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor p_brinks » Wo Feb 07, 2007 9:49 am

En ook het klimmen gaat steeds beter

Pieter

Terug naar “Behandelingsresultaten”