Waarom moet ik registreren?

korte handleiding hoe je met dit forum kan werken. Als je toch nog problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Willy
Verslaafd aan het forum

Waarom moet ik registreren?

Berichtdoor Willy » Do Jun 05, 2003 7:53 am

Als je registreert kan je in alle forums kijken en berichten plaatsen en heel eenvoudig met andere forumgebruikers communiceren. Dat kan niet als je anoniem blijft. Je kan registreren door op de link REGISTREER te klikken, rechts boven in deze pagina.

Er zijn wat spelregels daar moet je wel mee eens zijn voor je verder kunt. Vul het formulier in. Er zijn maar vier velden echt belangrijk:

<b>Gebruikersnaam</b>: bedenk een leuke naam, je eigen naam of een pseudoniem

<b>Email adres</b>: dat spreekt voor zich. Ik stuur je een email om je registratie te bevestigen, volg de instrukties op in deze email, dan pas ben je echt geregistreerd.

<b>Wachtwoord</b>: een geheim woord dat jij alleen kent om straks in te loggen.

<b>Bevestig wachtwoord</b>: tiep het wachtwoord nog een keer in.

<b>Ziekte of aandoening</b>: het zou voor de therapeuten die mee doen aan het forum handig zijn als je ook vertelt wat je mankeert (candida, hypoglycemie, ME etc). Zij kunnen daardoor beter advies geven!!!

De rest mag je invullen als dat lukt. Weet je niet wat je moet invullen kan dat later altijd nog door op de link PROFIEL te klikken. Geef je wachtwoord op en vul het formulier verder in. Je kan dan bijvoorbeeld de tijd goed zetten door te klikken op GMT, of een andere bedieningstaal kiezen, Frans bijvoorbeeld, en nog veel meer.

Kijk na een paar minuten naar je email en bevestig de registratie door de instrukties in de email op te volgen. Daarna kan je inloggen met behulp van je gebruikersnaam en je wachtwoord.

Speel wat in het Test Forum van de Help Desk.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Terug naar “Hoe werk ik met het forum”