LEES DIT BERICHT EERST voor je vragen stelt op dit forum

korte handleiding hoe je met dit forum kan werken. Als je toch nog problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Willy
Verslaafd aan het forum

LEES DIT BERICHT EERST voor je vragen stelt op dit forum

Berichtdoor Willy » Do Jun 05, 2003 8:04 am

<font color=red><B>In dit forum kan je ALLEEN vragen stellen over technische zaken rond het forum. Dus GEEN vragen over gezondheid, daar zijn de andere forums voor.</B></font>

Sommige vragen worden elke keer weer opnieuw gesteld. Dat hoeft niet als we er voor zorgen dat alle ervaringen en kennis op de een of andere manier toegankelijk gemaakt wordt voor anderen. Dat kan via dit forum. Nieuwelingen op het forum kunnen dan eerst op hier kijken of er al een antwoord bestaat op hun vraag.

Als je een vraag stelt bedenk dan een duidelijke vraag en plaats die in het <B>onderwerp</B> venster.
Aanpassen gebruikersnaam hoe moet dat?

"HELP ik weet het niet!!" is niet zo'n goede keuze voor een vraag omdat nieuwelingen dan niet weten waar het bericht over gaat. Berichten met een onduidelijke titel gaan weg.

Formuleer je vraag en plaats die in het <B>bericht</B> venster
Ik heb mij zojuist geregistreerd, maar heb niet zo'n handige gebruikersnaam ingevoerd. Kan ik nog ergens mijn gegevens aanpassen? Ik kan het niet vinden.

<font color=red><B>Besteed wat aandacht aan het bedenken van de vraag. De vraag moet door nieuwe gebruikers herkend worden, dat is belangrijk. Gebruik gerust een beetje lange zin, je ziet vanzelf wanneer de ruimte in het onderwerp venster op is.</B></font>

Er is een Nederlandstalige pagina (FAQ) beschikbaar waarop de antwoorden van veel gestelde vragen worden gegeven: http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... ms/faq.php

Er is ook een engelstalig manual beschikbaar voor diegene die werkelijk alles willen weten: http://www.phpbb.com/guide/phpBB_Users_Guide.html

<font color=red><B>Kijk eerst of jouw vraag al is gesteld voordat je in dit forum een bericht plaatst.</B></font>
Laatst gewijzigd door Willy op Do Okt 21, 2004 11:08 am, 4 keer totaal gewijzigd.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Za Nov 29, 2003 5:42 pm

Wil iedereen aljesblieft goed nadenken over het onderwerp. Kies eerst het juiste forum (voor candida vragen een van de candida forums) bedenk een goede en duidelijke zin als onderwerp die bij jouw vraag past.

<b>"Ik weet het niet meer!!"</B>

is geen goede keuze want niemand begrijpt dan waar het over gaat.

<B>"Mag ik wel geitekaas tijdens het canda dieet"</B>

is wel een goed voorbeeld, want de anderen weten direct waar het bericht over gaat.

<FONT COLOR=RED>Het kost mij en de andere moderators heel veel werk om al die berichten te corrigeren!!</FONT>

Er zal dan ook een moment komen waarop ik de regels ga aanscherpen en onduidelijke vragen worden weggegooid.

Terug naar “Hoe werk ik met het forum”