LEES DIT BERICHT EERST voor je weer met het forum werkt

In dit testforum kan je uit proberen of je het begrijpt hoe alles werkt. Plaats hier geen berichten waarop je een antwoord verwacht.
Willy
Verslaafd aan het forum

LEES DIT BERICHT EERST voor je weer met het forum werkt

Berichtdoor Willy » Vr Okt 24, 2003 10:33 am

Dit forum kan je gebruiken om te zien of je begrijpt hoe je berichten moet plaatsen en hoe je op anderen kan reageren.

Speel hier eerst voordat je berichten in de andere forums plaatst.

Als je over een tijdje een nieuwe functie uit probeert, bijvoorbeeld AVATARS of plaatjes of HTML opdrachten in je bericht, doe dat dan eerst weer in het testforum.

LET OP: DE TESTBERICHTEN BLIJVEN NIET BEWAARD OP DIT FORUM!!!! DUS STEL GEEN SERIEUZE VRAGEN MAAR PLAATS GEWOON WAT TEKSTEN EN BLADER WAT ROND.
Laatst gewijzigd door Willy op Za Okt 25, 2003 11:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

nachtegaaltje
Ervaren met het forum

spasmofilie

Berichtdoor nachtegaaltje » Di Apr 12, 2005 2:17 pm

:cry:
Hallo,

Bij mij is recent spasmofilie vastgesteld dmv een cryptotetanietest. Het was erg pijnlijk en blijkbaar reageerden mijn spieren heel fel op de test. De dokter ziet zo'n reactie maar 2x per jaar.
Heb sinds begin januari veel last van opgezwollen en pijnlijke vingers, handen (en voeten) en kan mijn handen niet meer zo goed gebruiken.
Vreselijk vind ik dat.
Ik neem nu Bio-magnum, maar daarmee is het probleem nog lang niet opgelost.

maronka
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor maronka » Di Apr 12, 2005 2:21 pm

Is er wat verandert dan Willy ?
Het ziet er nog hetzelfde uit.
Of is dit voor de newby's ? :wink:
De zoektocht naar een verloren gezondheid. We hebben hem bijna gevonden !

groetjes
Marian van den Bos

Gast

Re: LEES DIT BERICHT EERST voor je weer met het forum werkt

Berichtdoor Gast » Vr Apr 15, 2005 6:42 pm

Willy schreef:Dit forum kan je gebruiken om te zien of je begrijpt hoe je berichten moet plaatsen en hoe je op anderen kan reageren.

Als je over een tijdje een nieuwe functie uit probeert, bijvoorbeeld AVATARS of plaatjes of HTML opdrachten in je bericht, doe dat dan eerst weer in het testforum.

LET OP: DE TESTBERICHTEN BLIJVEN NIET BEWAARD OP DIT FORUM!!!! DUS STEL GEEN SERIEUZE VRAGEN MAAR PLAATS GEWOON WAT TEKSTEN EN BLADER WAT ROND.

Gast

Berichtdoor Gast » Zo Jul 03, 2005 1:13 pm

Willy schreef:Dit forum kan je gebruiken om te zien of je begrijpt hoe je berichten moet plaatsen en hoe je op anderen kan reageren.

Fadadomar
Bekende op het forum

Test.

Berichtdoor Fadadomar » Vr Jul 22, 2005 10:31 am

Hi even voorstellen. Ik ben nieuw op dit forum en heb zojuist een link naar een Avatar in mijn profiel gezet. Dit is eigenlijk om te testen of het werkt...
Ik heb gelukkig geen ziektes of zo, maar ik ben geïnteresseerd in Kombucha (ik heb er afgelopen zaterdag één gekregen, hij staat nu in de keuken te fermenteren).
Ik ben niet zo'n grote poster, als ik de antwoorden op mijn vragen in de FAQ en op het forum heb gevonden, dan hoef ik niets meer te vragen...
Groetjes,
Lia
Scheveningen

Fadadomar
Bekende op het forum

De Avatar werkt dus niet...

Berichtdoor Fadadomar » Vr Jul 22, 2005 10:35 am

:( ...jammer.
Ik ga nog even verder zoeken hoe ik hem kan gebruiken, maar of het lukt... http://community.webshots.com/photo/140 ... 204KBeaKE#
Kijken of het zo lukt en of hij hier in terecht komt, of mag dat niet?

In het voorbeeld zie ik alleen de link, maar ik krijg het plaatje niet in mijn avatar...
Groetjes,

Lia

Scheveningen

Roosje123
Nieuw in dit forum

Berichtdoor Roosje123 » Ma Aug 08, 2005 11:26 pm

maronka schreef:Is er wat verandert dan Willy ?

het is nog alemaal een beetje koeterwaals voor mij.

Roosje123
Nieuw in dit forum

Re: Test.

Berichtdoor Roosje123 » Ma Aug 08, 2005 11:47 pm

Fadadomar schreef:Hi even voorstellen. Ik ben nieuw op dit forum en heb zojuist een link naar een Avatar in mijn profiel gezet. Dit is eigenlijk om te testen of het werkt...
Ik heb gelukkig geen ziektes of zo, maar ik ben geïnteresseerd in Kombucha (ik heb er afgelopen zaterdag één gekregen, hij staat nu in de keuken te fermenteren).
Ik ben niet zo'n grote poster, als ik de antwoorden op mijn vragen in de FAQ en op het forum heb gevonden, dan hoef ik niets meer te vragen...

wat is een avanter, hoe krijg ik een naam op het forum. :roll:
roosje

Fadadomar
Bekende op het forum

Berichtdoor Fadadomar » Di Aug 09, 2005 9:15 am

Hi Roosje,

Een Avatar is een klein plaatje of foto'tje dat onder je naam komt. Veel forums hebben dat, zodat je de persoon ook aan het plaatje herkent. Marcel heeft bijvoorbeeld een mooie rode ster onder zijn naam.

Als je je registreert als gebruiker van dit forum, kun je een naam opgeven (je eigen naam of een alias) en evt. een Avatar uitkiezen uit de gallery (ik heb zojuist gekeken, maar er staan geen afbeeldingen in de gallery. Een plaatje uit een andere site werkt bij mij ook niet, dus voorlopig doe ik het maar zonder plaatje, zoals de meesten hier). Je kunt dan onder je profiel ook je ICQ en website en zo opgeven.
Groetjes,

Lia

Scheveningen

sunbeam
Nieuw in dit forum

mijn eerste keer op dit forum

Berichtdoor sunbeam » Do Nov 17, 2005 3:56 pm

Is er wat verandert dan Willy ?
Of is dit voor de newby's ? :wink:[/quote]
héééé is dit de manier om een quote* te maken? :D
:-? Ik vind het allemaal wel lastig.
Maar al doende leert men.

volgens mij ziet een quote er bij anderen heel anders uit.
Misschien moet het toch nog iets anders :roll:

sunbeam
Nieuw in dit forum

Berichtdoor sunbeam » Do Nov 17, 2005 3:59 pm

willy schreef
Anonymous schreef:

hm volgens mij lijkt dit er al meer op :)

roxanne
Nieuw in dit forum

Re: mijn eerste keer op dit forum

Berichtdoor roxanne » Do Nov 17, 2005 10:18 pm

sunbeam schreef:Is er wat verandert dan Willy ?

Gast

Berichtdoor Gast » Wo Dec 07, 2005 6:42 pm

Gast

Berichtdoor Gast » Wo Dec 07, 2005 6:48 pm

best mensen. ik heb een vraag over neuropahtiekan iemand mij zeggen of jullieweten of hier iets voor is ?
groeten bert

Terug naar “Test forum”