Wordt een actieve gebruiker en krijg toegang tot alle forums

korte handleiding hoe je met dit forum kan werken. Als je toch nog problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Forumgastvrouw
Verslaafd aan het forum

Wordt een actieve gebruiker en krijg toegang tot alle forums

Berichtdoor Forumgastvrouw » Do Apr 21, 2005 9:40 am

Hoe wordt je een actieve gebruiker?

Door veel berichten te plaatsen! Hoe start je daarmee?

Er zijn enkele openbare forums (groene titels), waar je kunt starten.
Als je tevens jouw eigen verhaal plaatst op het toepasselijk forum, krijg je toegang tot dat gehele forum. Dus bv:

Jouw persoonlijke verhaal plaatsen in: Jouw (candida of hypoglycemie) verhaal zorgt ervoor dat je toegang krijgt tot alle subforums van: Candida & Hypoglycemie

Als je toegang wilt tot de overige forums, moet je de nodige berichten hebben geplaatst. Je kunt dan vervolgens een berichtje naar Willy sturen, waarin je hem verzoekt om jou die toegang te verlenen.

Waarom deze drempel?

Ik heb het forum gemaakt voor patiënten om iets met elkaar te kunnen delen en om therapeuten en artsen in staat te stellen je te helpen. Dat gaat niet als je geen berichten plaatst.

Ik gebruik het forum ook om van patiënten te leren waardoor ik de kwaliteit van mijn artikelen kan verbeteren. Dat gaat ook niet als je geen berichten plaatst.

Het nu zo dat ongeveer 500 forumgebruikers berichten plaatsen en dat ongeveer 2000 forumgebruikers daar naar kijken. Ook dat was niet precies mijn bedoeling.

Sinds 2005 is het zo geregeld dat de forumgebruikers die ook daadwerkelijk berichten plaatsen en met anderen communiceren voorrang op het forum, zij krijgen toegang tot meer forums.

In maart begin ik met het deleten van gebruikers die GEEN berichten hebben geplaatst en ook hun PROFIEL niet goed hebben ingevuld.

Artsen en therapeuten die het forum beroepsmatig volgen kunnen mij een email sturen. Voor deze groep maak ik een uitzondering.

Succes!

Terug naar “Hoe werk ik met het forum”