Pieter
Eindelijk weer eens een "resultaat" van jouw. En het mag er wezen. Ik vind het heel leuk om te lezen dat het jouw goed gaat. Mij gaat het ook prima. Groetjes aan Regien.
Groetjes GER
Wat kan ik voor je doen? Inmiddels is er een uitgebreid behandelingsplan voor hyperinsulinemie, maar misschien moeten we ook nog eens naar wat andere mogelijke oorzaken kijken (verlaagde verbranding, verminderde verzadiging enz.)Een beetje ondersteuning blijf ik nodig hebben....
Kunstmatige zoetstoffen kunnen allerlei gezondheidsklachten geven, Stevia niet. Maar....."ons lichaam laat zich niet zo maar voor de gek houden. Ondanks dat er nog nooit zoveel producten met kunsmatige zoetstoffen en weinig calorieen te koop zijn geweest, zijn er ook nog nooit zoveel te zware mensen geweest.Regien vertelde dat Stevia misschien ook wel niet zo goed is?
Quote:
Een beetje ondersteuning blijf ik nodig hebben....
Wat kan ik voor je doen? Inmiddels is er een uitgebreid behandelingsplan voor hyperinsulinemie, maar misschien moeten we ook nog eens naar wat andere mogelijke oorzaken kijken (verlaagde verbranding, verminderde verzadiging enz.)
Terug naar “Behandelingsresultaten”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast