DOEL EN REGELS VAN DIT FORUM: verbeter je gezondheid

korte handleiding hoe je met dit forum kan werken. Als je toch nog problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Willy
Verslaafd aan het forum

DOEL EN REGELS VAN DIT FORUM: verbeter je gezondheid

Berichtdoor Willy » Do Jun 05, 2003 11:17 am

De doelstelling van dit forum is:

<b>Verbeter je gezondheid door kennis en hulp van anderen</B>

Veel informatie vind je al in mijn artikelen maar in deze forums staat de meest actuele informatie. Als je zaken rond je gezondheid (of ziekte) beter begrijpt kan je er misschien wat aan doen.

<b>Dit forum helpt je dus bij een zoektocht naar een verloren gezondheid.</b>

Je wordt daarbij geholpen door andere forumgebruikers maar ook door artsen, biologen en therapeuten die aan dit forum mee doen.

<font color=red><B>Candida en hypoglycemie</B></font>

Aan het candida en hypoglycemie forum is een vaste therapeut verbonden. Haar naam is Anne van Espen, haar forumnaam is: Anne (therapeut i.o.). Anne volgt de opleiding Integrale orthomoleculaire geneeskunde bij de Stichting Orthomoleculaire Educatie. Haar advies, op basis van een ontlastingonderzoek, over de behandeling van candida is GRATIS.

<font color=red><B>Behandeling HPU</B></font>

Lia Metz orthomoleculair therapeut geeft gratis advies over de diagnose van HPU. Aan een consult bij Lia zijn kosten verbonden die meestal door je verzekering worden vergoed.
<font size=-2>
De volgende zaken zijn op het forum niet toegestaan:<UL><LI>scheldpartijen en persoonlijke aanvallen
<LI>berichten met een gewelddadige strekking
<LI>discriminerende en/of racistische uitlatingen
<LI>berichten om andere gebruikers te provoceren
<LI>Het niet respectvol bejegenen van andere gebruikers, moderators en administrators
<LI>reclame-uitingen of andere berichten met commerciële doeleinden
<LI>het zonder toestemming openbaar maken van andermans privé-gegevens zoals adres, telefoonnummer, emailadres etc.
<LI>Het weghalen van het juiste email adres of het gebruiken van een onjuist emailadres.
<LI>het gebruiken van een email adres waar u zelf niet de eigenaar van bent
<LI>Het gebruik van hotmail.com en yahoo.com email adresssen tijdens registratie
<LI>het betwisten van de beslissingen van moderators
</UL>Copyright
<UL><LI>Berichten mogen niet zonder toestemming van forum gebruikers in welke form dan ook worden hergebruikt.
<LI>Mijn berichten mogen zonder toestemming gebruikt worden als er bij de gebruikte tekst maar een link wordt opgenomen naar mijn Home Page www.pilliewillie.nl en een link naar de gebruikte tekst.
<LI>Gebruikers zijn eigenaar van de door hun gelaatste berichten. Zij verliezen die rechten op het moment dat zij zich op het forum uitschrijven of gebanned worden.
</UL>Het forum wordt gemodereerd, wat betekent dat alle geposte berichten bekeken worden. De administrator en de moderators behouden zich het recht voor om, indien nodig, berichten te verplaatsen of te verwijderen. Bij misbruik van het forum kan je de toegang worden ontzegd en bij ernstiger misbruik wordt je internet-provider of andere instantie die je toegang verschaft tot internet ingeschakeld
</font>
Laatst gewijzigd door Willy op Za Dec 11, 2004 8:53 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Wo Nov 12, 2003 2:16 pm

<B>Wie is Willy?</B>

<font color=red><B>Ik ben geen arts, geen therapeut maar iemand met een zeer slechte gezondheid die door zelfstudie (orthomoleculaire geneeskunde) probeert zijn gezondheidssituatie te verbeteren. Hieronder mijn verhaal</b></font>

In 92 ontdekten ze Crohn bij mij, een ongeneeslijke auto-immuunziekte, woog nog 46kg. maanden ziekenhuis, 1,5 jaar stoma, weer maanden ziekenhuis, herstel operatie. 1999 cardiomyopathie, hartfalen, mijn hart werkt nog maar voor 25 - 35%, advies artsen ga nog wat leuks doen nu het nog kan.

Toen ben ik begonnen met mijn studie orthomoleculaire geneeskunde, eigenlijk om mijzelf te redden. Een protocol geschreven voor hartfalen, bloed in Amerika laten onderzoeken, een arts in Nederland gevonden die aandurfde mij te begeleiden en mezelf behandeld. Met de cardiomyopathie gaat het een stuk beter nu.

Ik was de enige van 132 cardiomyopathie patiënten van het ziekenhuis in Nieuwegein die genas van cardiomyopathie, dacht toen "dat willen de cardiologen toch wel weten hoe ik dat heb gedaan"? NEE dat wilden ze niet, "ook goed" dacht ik dan zet ik het wel op het internet. Dat was het begin van de Pillie Willie. Eerst over al mijn kwalen geschreven: candida, artrose, slapeloosheid, hartfalen etc. En later over andere kwalen.

Toen gebeurde er iets wat ik niet verwacht had: ik kreeg BEZOEKERS op mijn website die me allerlei dingen gingen vragen, nooit bij stil gestaan. ik begon toen advies te geven en bezoekers kochten vervolgens pillen bij het kruidvat (e.a. gelijksoortige bedrijven) die niet werkten. Toen ben ik met de Rooy gaan samenwerken want ik werd helemaal gek van de supplementen van die niet blijken te werken.

De Rooy heeft beloofd de supplementen te importeren waarvan ik had onderzocht dat ze echt kunnen werken en eventueel supplementen te maken waarvan ik de samenstelling op gaf. Hij verkocht supplementen en ik schreef er over. Eerst kreeg ik extra korting voor het plaatsen van zijn Banner, de laatste twee jaar krijg ik van de Rooy maandelijks een vergoeding om mijn nu al drie webservers in de lucht te houden.

<font color=red><B>Al mijn artiklen worden geschreven op basis van wetenschappelijk publicaties. Ik gebruik de National Library of Medicine http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi als basis voor al mijn artikelen. Als er geen wetenschappelijk onderzoek beschikbaar is over een onderwerp dan schrijf ik er niet over. Als ik in mijn artikelen een uitspraak doe (bijvoorbeeld alfa liponzuur geneest neuropathie) geef ik ALTIJD direct de link van het onderzoek waar lezers mijn claim kunnen nalezen. Zo werk ik altijd</B></font>

<B>Over Willy en de Rooy (Nova Vitae)</B>

Ik werk samen met de Rooy, een supplementen postorderbedrijf en Nova Vitae (onderdeel van de Rooy) dat is het bedrijf dat ook supplementen maakt.

De Rooy sponsored mijn website en daarmee indirect het onderzoek dat ik doe. Ik bepaal welk onderzoek ik doe en welke artikelen ik schrijf. Als ik in een artikel over slaapstoornissen bij ME wil schrijven dat Melatonine en Amitriptyline het best voor deze patienten is dan doe ik dat, ook al weet ik dat de Rooy dan geen supplementen verkoopt aan deze patienten omdat dit geneesmiddelen zijn.

Als ik vind dat zink/selenium van de Hema een beter (prijs/prestatie) produkt is dan de produkten van Pharma Nord, Now en Solgar (die de Rooy verkoopt) dan schrijf ik dat. Trouwens ik koop nog steeds mijn zink/selenium bij de Hema, het is alleen steeds uitverkocht (misschien wel door de reklame die ik voor ze maak).

Ik werk ook samen met de Rooy omdat hij nog iets anders voor deze markt doet dan alleen maar pillen verkopen. Bijvoorbeeld ME patienten 50% korting geven om de produkten die horen bij het ATP protocol (zie mijn artikel) te kunnen proberen (er zijn voorwaarden). Maar ook nieuwe supplementen maken die bepaalde patientgroepen nodig hebben voor een goede gezondheid. Ik ben van plan de komende jaren nog veel nieuwe supplementen samen met Nova Vitae te ontwerpen en in de markt te zetten. De eerst volgende serie wordt waarschijnlijk een speciaal supplement voor de behandeling van diabetische complicaties.

<B>Over Willy en de therapeuten die werken via deze website</B>

Ik verkoop zelf geen supplementen maar behandel ook geen patienten. Ik geef patienten via de spreekuur pagina en het forum door aan de therapeuten die via mijn website werken. Daarmee bied ik 1 – 2 (her) startende natuurgeneeskundige of orthomoleculaire werkende therapeuten een digitale werkplek om op deze wijze een eigen praktijk op te bouwen. Zij kunnen in deeltijd van uit een thuis situatie werken. Deze (her) startplek is maximaal twee jaar voor hen beschikbaar, daarna verwacht ik dat ze genoeg ervaring en over genoeg klanten beschiken om zelfstandig binnen een eigen praktijk verder te gaan. Anne en Cindy zijn de therapeuten die de komende jaren via deze website patienten helpen bij

<center>"hun zoektocht naar een verloren gezondheid"</center>
Laatst gewijzigd door Willy op Di Jan 04, 2005 1:21 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Ma Jan 26, 2004 5:12 pm

Hallo allemaal (ruim 1300)

Er zijn nu meer dan 1300 gebruikers op het forum geregistreerd. Dat zijn er erg veel en daar ben ik erg blij mee. Maar dat is ook een heleboel werk voor mij en de therapeuten die aan dit forum mee doen.

Daarom zou ik jullie willen vragen om BETER je profiel in te vullen. Met name jouw klachten of ziekte zijn belangrijk. Als je niet zeker weet of je ME hebt vul dan "ME??" in. Het wordt voor mij en anderen bijna onmogelijk om goed advies te geven als niet direct duidelijk is wat iemand nu precies mankeert.

Ook wil ik onder jullie aandacht brengen dat het forum bedoelt is voor INTERACTIE tussen patiënten en therapeuten en NIET bedoeld is om alleen maar te worden gebruikt als "leesmap". In mijn artikelen vind je mijn visie over de behandeling van verschillende ziekten daar kan je die beter lezen, daar is het forum niet voor gemaakt. Het is ook niet helemaal eerlijk t.o.v. de forumgebruikers die wel mee doen aan de interactie en iets over zichzelf vertellen.

T.z.t. ga ik kijken of ik de forumgebruikers die alleen maar lezen en niet met anderen via het forum communiceren weer naar mijn artikelen terug kan sturen.

Willen therapeuten die mijn forum, vanwege een professionele belangstelling, volgen mij dat via email laten weten.

Terug naar “Hoe werk ik met het forum”