Resutaten na 4weken KHD-arm eten:
taille/heup ratio was 1.13,na 1.5 weken 1.04 en nu,weer 2weken verder 1.02
Mijn taille is vergeleken met 4 weken terug +/-8 cm in omvang afgenomen,mijn heup ook maar een stuk minder,maar veel vet kan daar niet meer op zitten
Dan is mijn gewicht t.o.v. 2 weken terug met 0.7 kg TOEGENOMEN tot 135.2 kg,maar door het slechte weer ook minder gewandeld met de honden.
Ik wil nog wel eens schommelen in gewicht,maar de piek van 137 kg heb ik niet meer gezien,die is naar 135.8 kg gegaan.
Afgelopen zaterdag heb ik maar een nieuwe broek gekocht omdat de rest,wat in mijn kast hangt mij nu van mijn kont afvallen.
Met de broeksriem en gaten bij maken kan ik nog wel enkele aan,maar er zijn nog 2 verschillende maten groter bij die denk en hoop ik echt verleden tijd zijn,spijkerbroeken maat 44 en 46.
Mijn bloedsuikers zijn sinds gisteren middag ook weer lekker laag na van te voren een dag of 3 weer onverklaarbaar hoger te hebben gezeten.
Alhoewel onverklaarbaar,ik heb veel auto gereden en dan willen mijn bls-jes en bloeddruk wel omhoog gaan is mijn ervaring.
Dus heb ik ook meer moeten bolussen en dat is dan die dagen opgelopen naar zo'n 20IE per dag.
Soms heb ik nog een bolusvrije dag,maar doorgaans bolus ik gem 7 IE bij,waar ik al veel mee gewonnen heb.
Mijn baslae hoeveelheid heb ik nog niet verlaagd en staat nu nog op 70.1 IE per 24 uur.
Bij dit alles heb ik absoluut geen hongergevoel en ga nu mijn vis/vlees en kip porties minderen