Ger, het aankomen van Willy komt niet door het klimmen.....Ik heb hem zien snoepen van verboden vruchten
Daarnaast was het eten in het restaurant ook veel en lekker (Duits dus), ik ben dus ook niet helemaal onschuldig wat betreft verboden vruchten (maar geen brood!!, dan maar een salade met je handen omdat er geen bestek is...)
Het gaat bij mij op dit moment even een betje minder. Deze week geen verandering van eten geen extraatjes gebruikt veel bewogen maar niet zoveel afgevallen. Ik kan het nog niet precies zeggen omdat mijn vaste weegdag zondag is ,maar 0.5 kg per week haal ik al tijden niet meer. Ik was zelfs de laatste keren iets aangekomen. Maar ik moet nog 1.3 kg en dat moet in 10 weken toch te doen zijn!!!! Ik ga alleen eind mei op vakantie en wij gaan een georganiseerde rondreis doen. Ik denk dat ik dan niet zo veel op mijn eten kan letten. Ik ben er een beetje bang voor. Ik gebruik nu onder normale omstandigheden nog steeds geen koolhydraten. Geen suiker geen zuivel (op eieren na) en geen fruit, snoep, uiteraard geen koek enz. Ik hoop dat het toch gaat lukken.
Ga jij maar zo door gaat lekker zo!!! Ik probeer te volgen
Groetjes GER
Ik doe mijn best ben positief en wil dat graag delen.
Gisteren me weer flink zitten ergeren aan het nederlandse verkeersbeleid en de nederlandse automobilist Dat was weer ff inkomen na 6 dagen in Duitsland. toen maar een paar wheelies getrokken uit verveling...Adrenaline ook weer op pijl Daarna zijn we weer ruistig naar huis gereden...
Ik was er al bang voor, toch iets te veel gesmokkeld in het motorweekend:
Als de hele club 2 keer per dag achter een dik stuk gebak zit, wordt het in de middag van de 2de dag erg moeilijk om "nee" te zeggen. Als je dan ook nog bij een gasthaus staat waar je al 3 jaar komt (en die gewend is dat je 13 kg zwaarder bent)...."Wat is er met jou gebeurt? Wat ben je mager" "Hier heb je een stuk appelgebak! Je moet niet te veel afvallen" .....ehhhh...vooruit dan maar
Maar.......normaal ben ik op dinsdagdag weer een stuk zwaarder, in het weekend drink ik niet zo veel en heb ik dus minder vocht in mijn lichaam. Dat wordt op maandag weer aangevuld. Vanochtend was ik nog steeds 90kg......dat ziet er dus goed uit