Ik klim nooit en kom ook aan

Groetjes Ger

Deze week geen verandering van eten geen extraatjes gebruikt veel bewogen maar niet zoveel afgevallen.
  Deze week geen verandering van eten geen extraatjes gebruikt veel bewogen maar niet zoveel afgevallen.  Ik kan het nog niet precies zeggen omdat mijn vaste weegdag zondag is ,maar 0.5 kg per week haal ik al tijden niet meer. Ik was zelfs de laatste keren iets aangekomen. Maar ik moet nog 1.3 kg en dat moet in 10 weken toch te doen zijn!!!!
  Ik kan het nog niet precies zeggen omdat mijn vaste weegdag zondag is ,maar 0.5 kg per week haal ik al tijden niet meer. Ik was zelfs de laatste keren iets aangekomen. Maar ik moet nog 1.3 kg en dat moet in 10 weken toch te doen zijn!!!!   

Ik ga alleen eind mei op vakantie en wij gaan een georganiseerde rondreis doen. Ik denk dat ik dan niet zo veel op mijn eten kan letten. Ik ben er een beetje bang voor.
 Ik ga alleen eind mei op vakantie en wij gaan een georganiseerde rondreis doen. Ik denk dat ik dan niet zo veel op mijn eten kan letten. Ik ben er een beetje bang voor.   

Ik gebruik nu onder normale omstandigheden nog steeds geen koolhydraten. Geen suiker geen zuivel (op eieren na) en geen fruit, snoep, uiteraard geen koek enz. Ik hoop dat het toch gaat lukken.
 Ik gebruik nu onder normale omstandigheden nog steeds geen koolhydraten. Geen suiker geen zuivel (op eieren na) en geen fruit, snoep, uiteraard geen koek enz. Ik hoop dat het toch gaat lukken.

"Hier heb je een stuk appelgebak! Je moet niet te veel afvallen" .....ehhhh...vooruit dan maar
 "Hier heb je een stuk appelgebak! Je moet niet te veel afvallen" .....ehhhh...vooruit dan maar  

Terug naar “Behandelingsresultaten”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten