Ik vraag hem om mijn FT3 waarden te bepalen en mijn TSH...is er nog iets dat belangrijk is en zou moeten onderzocht worden?
Nu maar hopen dat hij het wil het doen en er het nut van inziet

Groetjes Xana

Ben terug! Hij wou geen bloed prikken, hij beweert dat FT3 veel te veel schommelt om er een betrouwbaar beeld van geven.
Hij wil geen thyroxine voorschrijven omdat het mijn schildklier dan op non-actief zet en helemaal kapot maakt.
Iood (blaaswierenextract) 100.0 µg
(Fucus vesiculosus) (0.1% I)
Iood (blaaswierenextract) 100.0 µg (Fucus vesiculosus) (0.1% I)
Thyro-care ondersteunt de trage schildklier op natuurlijke wijze.
Guggul, een onderdeel van Thyro-care, is hars van de Commiphara myrrha. Het groeit op rotsachtige grond in ruige gebieden van India en Arabië.
Coleus, de andere component in dit supplement, behoort tot de muntfamilie en heeft een op kamfer lijkende geur. Het groeit in warme subtropische gebieden, voornamelijk in India, Nepal en Sri Lanka. Het belangrijkste bestanddeel van Coleus is Forskohlin. De wortels en bladeren worden reeds lange tijd in de ayurvedische visie op gezondheid gebruikt.
Bevat per 2 capsules:
- Guggul (Commiphora mukul) 500 mg
- Coleus (Coleus Forskohlin) 200 mg
Standaardisatie: Coleus: 10% forskohlin
Guggul: 2,5% guggulosterones
Indicaties:
- Ondersteunt de trage schildklier op natuurlijke wijze
Dosering en gebruik:
Aanbevolen onderhoudsdosering 2 x daags 1 capsule, bij voorkeur in te nemen voor de maaltijd. De maximale dosering is 6 capsules per dag, tenzij anders geadviseerd. De aanbevolen dagdosering niet overschrijden. Niet gebruiken bij kinderen tot 6 jaar en bij zwangerschap, borstvoeding, snel werkende schildklier, lage bloeddruk en maagzweren. Droog en bij kamertemperatuur bewaren, buiten bereik van kinderen. Een voedingssupplement is geen vervanging van een gevarieerde voeding.
Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - gewichtstoename”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten