tokeknook schreef:Goedemorgen,
Het vervangen van brood is een ander verhaal. Als jij het over salades hebt, bedoel je dan die kant en klaar salades of meer sla en ander konijnenvoer. Dat bedoel ik minder negatief dan het klinkt. Ik bedoel radijs, komkommer, tomaat ed. En als je dat als ontbijt en lunch eet, heb je dan niet vreselijk honger? Of eet je dan halverwege de ochtend nog iets. Tjongejonge, wat voel ik me een oen, maar ik kan het beter vragen dan dat ik het verkeerd doe. Ik hoor het wel weer.
Groetjes
Toke
Voor ontbijt neem ik gebakken ei of restjes van het diner (diner volgens dit dieet) De salades die ik bij de lunch neem zijn zelfgemaakte. De kant en klare kan ook, maar dan moet je de dressing die er bij zit niet gebruiken. Daar zit weer suiker en zetmeel in. Ik maak een dresing van olijfolie, azijn, kwark, peper en zout. Ook maak ik een tonijnsalade (blikje tonijnsnippers in water, afgieten, olijfolie, peper en een beetje ui er door)
Kun je al in het "mijn behandeling" gedeelte? Daar kun je zien wat ik allemaal eet. (mijn voornaam is Pieter)
Het hongergevoel verdwijnt! Dat is het lichaam dat aangeeft dat het insulinenivo in het bloed te hoog is en dat het suiker wil hebben. Als je langzamere koolhydraten eet (GI<40) dan zal het insulinenivo diet doorschieten en krijg je geen hongergevoelens Met honger bedoel ik een knorrende maag. Ik heb nog wel eens het gevoel van een lege maag, maar dat is een ander gevoel.
Voel je geen oen, dit is nieuw voor je. Ik ben bezig vanaf oktober en ik vraag ook nog regelmatig dingen. Meestal doe ik dat tijdens het klimmen wat we samen met Willy doen.