Dit is het resultaat van een week vakantie waarin ik van mijn regel af ben geweken: niet eten als je geen honger hebt.
Ik schrik wel van de gevolgen. Kennelijk komt het nu wel heel precies....
Maar goed, we gaan gewoon weer op de oude weg verder....
Eigenlijk is het niet zo heel erg om zo weer achter de waarheid te komen. Je weet dan dat je al die tijd op de goede weg zat (zit) . En het kost dan wat minder moeite om weer "gewoon" te gaan doen. Ik heb dit ook altijd na een vakantie of verjaardag. Zo blijf je scherp. Want je kent inmiddels de beloning. Succes weer.
Groetjes GER
Ik doe mijn best ben positief en wil dat graag delen.
Een mooi resultaat, Liesbeth. Je hebt gelijk wat dat vocht betreft, maar sapvasten is ook een veel gebruikte vermageringsmethode, dus je resultaat kun je serieus nemen.
Hoe lang ben je nu bezig met sapvasten? Is het verstandig om dit langer dan een week te doen? Wordt je niet slap als een vaatdoek? Beetje voorzichtig zijn, hoor!
Vandaag is mijn 6e dag. En ik word er helemaal niet slap van. In tegendeel, ik begin me juist weer wat fitter te voelen. En daar deed ik het ook voor. Ik ga binnenkort stoppen want a.s zaterdag zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd en dan geven ze een etentje.