Willy die 7x8 test heeft alleen zin als je last hebt van grote schommelingen,of constant te hoog in de bls zit,daar heb ik geen last van.
Met mijn DB gaat het prima,ik wil alleen gewicht kwijt en dat ik dan ook minder insuline gebruik en mij fitter en minder vemoeid voel,minder last van mijn neuropathie heb, is daarbij mooi meegenomen,maar daar ging het in 1e bij mij niet om.
Als ik zou gaan leven als een monnik heb je volkomen gelijk,maar dat wil ik niet,ik probeer zo flexibel mogenlijk te blijven leven,het leven moet leuk blijven vind ik.
Die enkele keer dat het even mis gaat bij mij is ook te overzien,daar kan ik geen winst uithalen,ik weet dan wat er fout is gegaan.
Dan is mijn lichaam nog steeds langzaam aan het veranderen en zolang dat proces nog loopt heeft een totale test ook geen zin,want je gaat dan uit van een bepaald moment,terwijl het een paar dagen later totaal anders kan zijn
Theo is een ander verhaal,daar zal wel enige winst voor hem kunnen uitkomen,maar op mijn vraag aan hem waarom hij net DIE insulines gebruikt heb ik nog geen antwoord van hem op gekregen