Hoi Cora,
dat klopt, had ik zelf kunnen bedenken
"gelukkig" is haar niersteenkoliek vóór het begin van het dieet al begonnen anders zouden we gelijk gestopt zijn omdat we natuurlijk niet iets gaan doen waardoor haar nieren onder druk staan....
Het steentje heeft ze dit weekend waarschijnlijk uitgeplast....we hebben iets gezien maar het was zo klein dat we het niet zeker weten.
De klachten zijn momenteel wel weg, hopenlijk blijft dit zo.
Een klein lichtpuntje is er tot onze verbazing wel: na 4 dagen Atkins is er bij ons allebei 2 kilo af!!!!!!!!
Ik durf niet blij te zijn want het kan ook vocht zijn maar we eten nu voor ons doen veel vis en vlees en dat is toch veel zouter dan bv groenten en pasta????
Kan het dan tóch vochtverlies zijn?
Ik moet toegeven dat het lijkt alsof ik ook een centimeter om mijn buik minder heb, mijn broek lijkt wijder te zitten....hopenlijk geen inbeelding.
De huisarts weet dat we met Atkins zijn begonnen maar reageerde daar helemaal niet op, ik ben bang dat huisartsen een beetje laconiek zijn op sommige momenten.
Alsof ze niet goed door durven vragen of denken, het zal wel geen kwaad kunnen.....ik weet het niet.
Ik hou het in ieder geval in de gaten en bij meer nierklachten trek ik gelijk aan de bel.
Intussen drinken we veel water.....
Bedankt voor je goede zorgen Cora en tot mails..
Liefs, Eugenie